مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-15سياسي

روز جوان| به قتلگاه که رسیدم دیگر ادریس را ندیدم


به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر و روزجوان به سراغ مادری رفتیم تا با زبان افغان و صدای خود از پسرش برایمان بگوید؛ شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون ادریس بیاتی که از افغانستان تا سوریه را با سختی های فراوان طی کرد تا نهایت در 18 سالگی به شهادت رسید و خود را به قافله .

- خبرگزاری فارس اصفهان؛ شب جمعه در گلستان شهدا یزدان شهر نجف آباد اصفهان قدم می زدم که صدای ناله های سوزناک مادری به گوشم خورد؛ صدا را دنبال کردم و به قسمت شهدای مدافع حرم رسیدم، مادری به زبان افغان برای پسر شهیدش شعر می خواند، سینه میزد و گریه و می کرد.

بدون فوت وقت در اینترنت سرچ کردم تا ببینم ماجرای ادریس بیاتی شهید افغان 18 ساله مدافع حرم چیست؛ چندجمله بیشتر نخوانده بودم که از سوز ناله های مادر اشک در چشمانم جمع شد و فقط به تصویر مزارش نگاه می کردم که به وضوح کم سن بودن او را نشان می داد.

  به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر و روزجوان به سراغ این مادر دل شکسته و جوان رفتم تا با زبان افغان و صدای خود از پسرش برایم بگوید و من بنویسم که حماسه جوانان مدافع حرم در تاریخ ثبت شود؛ شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون  ادریس بیاتی که از افغانستان تا سوریه را با سختی های فراوان طی کرد تا نهایت  در 18 سالگی به شهادت رسید و خود را به قافله عشق رساند عنوان شهید تاسوعا را به نام خود ثبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جوان| به قتلگاه که رسیدم دیگر ادریس را ندیدم

روز جوان| به قتلگاه که رسیدم دیگر ادریس را ندیدم